اخبار

ترویج همجنسگرایی در عراق !

آمریکا به‌دنبال ترویج همجنس‌بازی در عراق

جبار عوده، کارشناس عراقی: واشنگتن با برنامه‌های به اصطلاح فرهنگی و بشردوستانه خود، میلیون‌ها دلار در عراق برای گسترش همجنس‌بازی هزینه کرده.

چند روز پیش هم یک روزنامه آمریکایی نوشته بود آمریکایی‌ها ۱۲ میلیارد دلار برای بحث‌های تغییرات آب‌وهوایی و برابری جنسیتی در دانشگاه‌های عراق هزینه کرده‌اند.

گفتنی است در اردیبهشت ۱۳۹۹ نیز نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق با همکاری سفارت کانادا و انگلیس مراسم به اصطلاح «روز جهانی مبارزه با همجنسگرا ستیزی» را برگزار کرده و  پرچم همجنسگرایی را در محوطه این نمایندگی برافراشتند. این اقدام موجب خشم شدید محافل عراقی از جمله سید مقتدی صدر شد.

در بهمن ۱۳۹۸ نیز حمایت «استفان هیکی» سفیر انگلیس از قانون حمایت از همجنس‌بازان واکنش شدید شخصیت‌های دینی و سیاسی عراق را برانگیخت.

در ژوئن سال ۲۰۱۷ نیز کنسولگری آمریکا در اربیل اقدام به برافراشته کردن پرچم «همجنسگرایان» در محوطه کنسولگری کرد که اعتراضات علمای عراق را موجب شد.

به گفته عراقی‌ها در ادامه تلاش کشورهای غربی برای ترویج این پدیده منحط، آن‌ها در سال ۲۰۱۵ از تشکیل سازمانی به نام «عراق کویر» برای پرداختن به موضوع همجنس‌بازی در عراق حمایت کردند. این سازمان که به سه زبان انگلیسی، عربی و کردی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، هدف خود را قانونی کردن ازدواج همجنس‌بازان در عراق اعلام کرده است.

سفیر انگلیس در عراق نیز سال گذشته در صفحه توئیتر خود از فعالیت‌های این سازمان تقدیر کرد.

نویسنده

پشتیبان زیارت آسان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *