خدمات هتل هتل نجف

معرفی و رزرو هتل اسطوره نجف

اسطوره از جمله هتل‌های درجه الف در شهر معنوی نجف است که فاصله بسیار کمی تا حرم حضرت علی علیه السلام دارد. به همین دلیل، می‌تواند یک انتخاب ایده آل و فوق العاده باشد. به هر حال، تخت هایی استاندارد و تمیز، کارکنانی خوش رفتار و خوش برخورد و بسیاری از موارد این‌چنینی در کنار امکاناتی همچون لابی و رستوران در کنار پذیرش ۲۴ ساعته از جمله دلایلی هستند که امروزه، این هتل را در بین هتل‌های درجه الف نجف متمایز کرده است. ما در ادامه بیشتر به بررسی این مجموعه اقامتی خواهیم پرداخت.

 

 

معرفی هتل اسطوره

هتل اسطوره یک هتل بی‌نظیر با ۹ طبقه است که دارای ۲۸۰ تخت بوده و هر کدام از اتاق‌ها مجهز به توالت ایرانی و فرنگی هستند. اتاق‌های شرقی این اقامتگاه مشرف به صحنه نجف بوده و مهم‌تر از همه تا حرم حضرت علی(ع) تنها ۸۰۰ متر فاصله دارد و یک پیاده روی 5 دقیقه‌ای را برای زیارت می‌طلبد. به خاطر امکانات قابل قبول خود در گروه‌بندی هتل‌های درجه الف قرار می‌گیرد که برای تور کربلا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

• آدرس: شارع السور مقابل الکراج متعدد الطوابق

 

 

امکانات رفاهی هتل اسطوره در نجف

چنانچه بخواهیم به امکانات هتل اسطوره اشاره‌ای داشته باشیم، می‌توان گفت وای فای رایگان از جمله امکاناتی است که زائران به دنبال آن هستند که بتوانند با دوستان و بستگان خود ارتباط برقرار کنند. تهویه مطبوع در اتاق‌ها باعث رفاه هرچه بیشتر زائران در هنگام استراحت می‌شود، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در کنار امکاناتی همچون قهوه ساز، چای ساز، یخچال، کمد دیواری، سشوار، لوازم بهداشتی، تلویزیون همراه با ماهواره در کنار نظافت روزانه از جمله امکاناتی هستند که شما را برای رزرو آنلاین از سایت زیارت آسان ترغیب می‌کنند. در رستوران این مجموعه اقامتی شما رستورانی با منوی غذایی متنوع و لابی مجلل را هم در کنار استفاده از آسانسور می‌توانید بیابید.

 

 

موقعیت مکانی هتل اسطوره در عراق

چنانچه بخواهیم به موقعیت مکانی هتل اسطوره بپردازیم، می‌توان گفت در شارع السور مقابل الکراج متعدد الطوابق قرار گرفته و همان‌طور که گفته شد تا حرم حضرت علی علیه السلام، تنها ۸۰۰ متر یعنی 5 الی 8 دقیقه فاصله دارد.

این اقامتگاه از سمت چپ به صافی صفا و از سمت راست به وادی السلام و مقبره صالح(ع) مشرف شده است. به همین دلیل، بسیاری رزرو این هتل را برای تور کربلا مناسب می‌دانند. به هر حال، با توجه به اینکه یک هتل نوساز است شما را از انتخاب خود پشیمان نخواهد کرد.

 

 

رزرو آنلاین هتل اسطوره در نجف

همان‌طور که می‌دانید شهر نجف یکی از مقاصد اصلی برای زیارت زائران ایرانی است و بسیاری از جاذبه های دیگر در کنار حرم حضرت علی علیه السلام در این شهر قرار گرفته اند. به همین دلیل، بسیاری از زائران در ایام مختلف سال به رزرو آنلاین و اینترنتی این هتل از سایت زیارت آسان اقدام می‌کنند؛ چرا که در این سایت تخفیفات به‌روز و قابل قبولی ارائه می‌شود و به صرفه ترین قیمت را می‌توان برای رزرو بهترین اتاق در این سایت بیابید.

سعی ما بر آن بود که به بررسی مختصر و مفید هتل اسطوره در شهر زیبای نجف بپردازیم؛ چرا که این هتل با درجه کیفی الف یک گزینه عالی برای تور کربلا محسوب می‌شود و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رزرو هر کدام از اتاق‌های این هتل 2 الی 4 تخته شما می‌توانید با مشاورین و کارشناسان ما در این سایت در ارتباط باشید.

 

نویسنده

پشتیبان زیارت آسان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *